اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

بانک دبی اقساط وام تیرماه را به تعویق انداخت! به دلیل نقص فنی تأخیر در پرداخت حقوق

با این ابتکار، مشتریان متاثر نیازی به پرداخت دو قسط در یک ماه نخواهند داشت. برخی از ساکنان که وام‌هایی با بانک اسلامی دبی (DIB) دارند، در تیرماه نیازی به پرداخت اقساط خود ندارند. این اقساط برای کارمندانی که به دلیل نقص فنی در سیستم‌های بانک نتوانسته بودند حقوق خود را به‌موقع در خرداد برداشت کنند، به تعویق افتاده است.

این خطاهای سیستمی در حالی رخ داد که DIB در حال به‌روزرسانی پلتفرم خود به «یک سیستم فناوری ابری امن‌تر، مطمئن‌تر و قابل‌اعتمادتر» بود، همان‌طور که بانک در بیانیه قبلی خود توضیح داده بود.
در آخرین اعلامیه خود، DIB گفت که تعویق اقساط وام برای تیرماه بدون هزینه اضافی برای کارمندان متاثر انجام خواهد شد.
«این بدان معناست که هیچ تأثیر منفی بر رتبه اعتباری متعاملان نخواهد داشت»، اضافه کرد.

«این ابتکار بخشی از تلاش‌های بانک برای حمایت از ثبات مالی مشتریان است. این اقدام اطمینان می‌دهد که آن‌ها بار پرداخت دو قسط در یک ماه را متحمل نشوند»، بیان کرد.

DIB اطمینان داد که همه مشتریان متاثر از این ابتکار مطلع خواهند شد.
«این اقدام همچنین به منظور رسیدگی به هرگونه چالش فوری که مشتریان ممکن است با آن مواجه شوند، و فراهم کردن فرصتی برای مدیریت بهتر و راحت‌تر جریان‌های نقدی آن‌ها است»، گفت بانک.

با اذعان به ناراحتی‌هایی که نقص فنی برای مشتریانش ایجاد کرده بود، DIB قبلاً اعلام کرده بود که هزینه‌های تأخیر در پرداخت یا سایر هزینه‌های مرتبط با این خطاها را لغو کرده است.

افراد متاثر همچنین «با جوایز وفاداری ولاء» جبران خواهند شد، برنامه‌ای که می‌توان آن را در برابر فهرستی از پیشنهادات بازخرید کرد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا